Oktyabr 4, 2022

Hiper casual oyunların artması niyə vacibdir?

Mobil oyunlar tətbiqetmələrin ən sevimli əyləncə mənbəyinə çevrilir. Hal-hazırda, sosial məsafələri qoruyan istifadəçilər, COVID-19 prosesi zamanı rekord həddə çatdılar, bir çox insan boş vaxtlarını yeni oyunları araşdırmaq və ya köhnə oyunlarına qayıtmaq üçün keçirirlər.

2020-ci ilin mart ayında, cəmi bir həftə içində istifadəçilər 1,2 milyard mobil oyun yüklədilər – bu tətbiq tənzimləmələri baxımından rekord.

Bununla birlikdə, 2020-ci ilin ilk rübündə bu qəfil artım sektorda yeni bir tendensiya əlaməti ola bilməz. Hyper casual oyunlar da COVID-19-dan əvvəl ən çox yüklənən tətbiq reytinqində ən yüksək səviyyədə idi – 2019-cu ildə ən çox yüklənən yeni oyunların 78% -i hiper təsadüfi oyunlar idi. Bu kateqoriya böyüdükcə inkişaf etməyə davam edir və getdikcə daha çox oyun “hibrid təsadüfi” modelə keçir.

Hiper casual oyunların populyarlığı, bütün sahələrdə tətbiqetmələr üçün bir dəyişikliyə işarədir. Bu janrın bənzərsiz pul qazanma modeli, inkişaf etdiricilərin tətbiqləri tez bir zamanda başlatması və bir proqram keçirildikdə marketinqini genişləndirmək bacarığı ilə bir sahə üçün bir dərsdir.

Hesabatda bu və daha çox şey tənzimləmə və oyun nəhəngi Birliyi ilə birlikdə ətraflı müzakirə edilmişdir. Məruzə quraşdırmadan əvvəl və sonra hiper təsadüfi oyunların performansını müqayisə edir və xarici marketoloqlar üçün bu oyun janrına başlanğıc kitabı rolunu oynayır.

Tənzimləmə və Birliyin Hyper casual Oyunlar hesabatını 2020-ci ildə pulsuz yükləyin.

COVID-19 hiper təsadüfi oyun tətbiqetmələrinə necə təsir etdi?

Qlobal epidemiya demək olar ki, cəmiyyətləri və iqtisadiyyatları narahat edir. Beləliklə, hiper təsadüfi oyunlara necə təsir etdi? İlk baxışdan, COVID-19 püskürməsi nəticəsində bu oyun növünə daha çox istifadəçinin gəldiyi görünür. Altı ölkə üçün tənzimləmə məcmu quraşdırma və sessiya məlumatları karantin qərarlarının hiper təsadüfi oyunlara marağı necə artırdığını göstərir.

2019-cu ilin dekabr ayından 2020-ci ilin mart ayına qədər qurğular dünya miqyasında iki dəfədən çox (103%) artdı və qurğular artdıqca sessiyalar da artdı. 2019-cu ilin dekabr ayında bir milyard seansdan çox olan hiper təsadüfi oyunlar sessiyalarının sayı mart ayında 72% artdı. Üzvi qurğuların pullu reklamlarla nisbəti araşdırıldıqda tərs bir dinamika yaranır. Ödənişli reklamların qurulması 2019-cu ilin oktyabr ayında 80% olsada, 2020-ci ilin Mart ayında 26% -dən 59% -ə düşdü. Təəssüf ki, üzvi qurğular bu dövrün qalibləri oldu. Evdə dayanan insanlar tətbiq mağazasında araşdırma aparır və daha çox tətbiqetmədən istifadə etmək istəyirlər.

Qarşıdakı prosesdəki əsas problem, karantin bitdikdən sonra hiper təsadüfi oyunların davamlılığı və böyümə perspektivləri olacaqdır. Yeni istifadəçilər hiper təsadüfi oyunlara diqqətlərini davam etdirəcəklərmi? Artan reklam inventarizasiyası tendensiyası ümumi iqtisadiyyat bərpa olunmağa başladığı müddətdə əsas ölçü və metodlarla yanaşı, böhrandan əvvəlki orta səviyyəsinə qayıdacaqmı?

Gələcəkdə nələrin baş verəcəyini qətiliklə söyləmək olmaz, lakin hiper təsadüfi biznes modeli özünü daimi bir yer qurmuş kimi görünür. Optimallaşdırma və avtomatlaşdırma istiqamətindəki ümumi tendensiya davam etdikcə digər sənayenin mobil marketoloqlarına da təsir göstərəcəkdir.

Seyrane Quliyeva

Hemçinin bax: https://kafkazh.com/zenbur-jurnali/https://turaz.org/huseyn-cavidin-seyx-senan-eseri-ozbekistanda-tamasaya-qoyulacaq/

Translate »